O cara que escreve aqui se chama Francisco Slade. Um cara aí. Se quiser falar com ele, é só clicar no nome. E, sim, Slade é nome mesmo.









Livros publicados

Esse é meu primeiro romance, Domingo.




Também tô na antologia Paralelos:

0




Para ler também

A menina no deserto
Recheio de quê?
Malandro é o gato
Prosa Caotica
Wry
Pariscope Blues
Encefalopsia
Suum cuique
moca
Verborrágica
bináriogeral
ainda ela
Natureza complicada
mundoestranho
Paralelos


Arquivos




This page is powered by Blogger.

















Seu dinheiro de volta!

30.3.04  

VONTADE



Não gosto de posts em inglês. Não gosto de postar letras de músicas. Nada contra, mas não sou eu. Nunca. Mas hoje.

Uma editada, talvez mude um pouco.



Do you mean this horny creep, set upon weary feet, who looks in need of sleep that doesn't come? This twisted, tortured mess, who's longing for some rest and feeling numb? What do you expect of me, what is it you want? Whatever you've planned for me, I'm not the one.

Is there something you need from me? Are you having your fun? I never agreed to be your holy one. What am I supposed to do when everything that I've done is leading me to conclude I'm not the one?

Whatever I've become, I've been staring down the barrel of a gun.


posted by franciscoslade 1:41 PM